sOn =)))

Arkadaşlar.!Size bişey söylemek istiyorum.Avril Lavigne'yi geçen seneye kadar çok seviyordum.Müziğini beğeniyordum.Ama artık ne mal olduğunu anladım ve ben kendimi değiştirdim.Rock ve metal müziğe [eskidende dinlediğim ] özüme döndüm . Siritiyor Ve blogcu işlerinide bıraktım ilgilenmiyorum.Sadece yorumlara bakıp onaylıyorum şu durumda.Herneyse sadece artık avril'dan soğuduğumu bilmenizi istiyorum.Abuk subuk laf yapmayıda bırakın.



ayRıca amy lee konusundada artık avrıl'ın taklıt olduqnu savunuyorum.Ve ses olarakda amylee cOk daha quclu.Kı avrıl rOckk yapmıyo.Pop karısımı acayıp rockımsı bıse yapıo.Cok uyuzuma gıdıyor bu durum.



neySe yhaaaaa :DDD amaAnnn.! hadı eyw. hepınızeee...

hee bu aRadaa yorum serßestt =))))))))))))))))

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !